Z malo domišljije je Špeglcelt kot star salon sredi divjega zahoda ponujal zatočišče vsem, ki so si drznili stopiti na teritorij Festivala. Mehki glasovi skupine Vox Arsana, v spremljavi tolkal in klavirja so nas s svojim mehkim večernim jazzovskim pristopom z lahkoto popeljali v svet brezmejne domišljije. Takoj za vogalom na Večerovem odru so Mala Vita že zmotili večerno sanjarjenje in s pospešenim ritmom dajali vedeti, da smo na dinamičnih prostranih površinah Festivala. Dobra popotnica za nevarno pot med priročnimi postojankami raznolike kulinarike, kjer se je nemogoče izogniti znanemu nasmejanemu obrazu!
Dospeti cilj in razsedlati v bližini Glavnega odra je pomenilo divje pozibavanje po energičnih portugalskih ritmih. S Portugalske, kjer si mesto Guimarães deli naziv Evropske prestolnice kulture skupaj z Mariborom, smo imeli enkratno priložnost poslušati eno najboljših pevk klasičnega fada Ano Moura, ki si je prislužila več domačih kot mednarodnih nagrad in nastopov. Njeni soborci na odru, kvartet Deolinda, pa že več let kraljujejo na vrhu portugalskih lestvic. Dva albuma v večkratni platinasti nakladi vsebujeta živahne ritme, ki s seboj nosijo umetniško prepleteno zgodbo tradicionalnega in modernega. Nastop kljub kilavemu vremenu ni niti približno ohladil obiskovalcev, ki bi s ploskanjem in vzklikanjem zlahka preglasili dvakrat večje občinstvo.
Pot ob nabrežju se je nadaljevala med ozkimi starimi ulicami mesta, ki je neizbežno vodila na jazzovsko dvorišče, kjer je svoje delo predstavil Igor Bezget. Jazz Podij 1: Plan 9 – Igor Bezget The Songbook je prvi izmed treh jazz podijev na Lentu, kjer bodo predstavljeni različni zanimivi projekti, ki vključujejo goste od blizu in daleč, da bi obiskovalcem predstavili široko paleto glasbenega ustvarjanja. Kot se na divjem Lentu spodobi, se je koncert na polnem prizorišču odvil kljub grozečim naravnim silam, ki so tekom prejšnje noči dodobra zalile in premetale oder. Dobro vabilo za naslednja dva podija!