BEGIN:VCALENDAR VERSION:2.0 PRODID:-//TYPO3/NONSGML Calendar Base (cal) V1.4.0//EN METHOD:PUBLISH BEGIN:VEVENT UID:lent12.slovenija.net_1_73 DTSTAMP:20120610T150600 DTSTART:20120623T190000Z DTEND:20120623T193000Z CATEGORIES:DJ večer SUMMARY:DUSTY KID (ITA) • THELUCKYONE • BLACK ABSYNTH • PISTACHIHO'S PROJECT • BENJAMIN SHOCK • MALEK • IMMORTAL • LUKE MARCUS • BENCH DESCRIPTION:DUSTY KID (ITA)\n\nDUSTY KID [a.k.a Paolo Alberto Lodde] se je rodil v prvi polovici 80ih. Kot čudežni otrok je zelo zgodaj pokazal svojo naravno nagnjenje k raznolikemu svetu glasbe. Pri desetih letih je bil, po zgolj enem letu zasebnih inštrukcij osnov klavirja in violine, sprejet neposredno v šesti razred igranja klavirja na konservatoriju v svojem rojstnem mestu. Po akademski izkušnji se je odvrnil od strogega klasičnega sveta ter obrnil k elektroniki. DUSTY KID je začel upravljati s sintetizatorji, samplerji in sekvencerji ter ugotovil, da ne more živeti brez aranžiranja in produciranja lastnih komadov. Svoj prvi single “I Found A Reason” je izdal pri 19ih pri angleški založbi Lowered Recordings, potem pa je nadaljeval z različnimi singli in remixi za založbe Mutiny UK, Robbie Rivera in Trinity Hi-Fi. Prvi uradni single, ki je nastal pod psevdonimom DUSTY KID, pa je bil “The Summer of Love.”\n\nLeta 2004 se je skupaj z DJ-jem Andreo Ferlinom lotil projekta Duoteque ter izdal številne EP-je pri založbi Boxer Recordings. Komadi, ki so nastali tekom tega projekta, so bili v trenutku vključeni v DJ-ske sete nekaterih najbolj zvenečih imen, kot so Richie Hawtin, Tiefschwarz, Ricardo Villalobos, Dominik Eulberg, Sven Väth in Magda.\n\nPo projektu Duoteque se je Paolo odločil za nadaljevanje samostojne poti ter za delo pod imenom DUSTY KID. Njegov prvi izdelek je bil EP NEW ORDINAMENT za založbo Motivo, čemur je sledil njegov drugi samostojni EP leta 2007. To je bilo tudi leto, ko je začel izdajati svoje komade pri znanih založbah, kot so Kling Klong (“Signal ’63 EP”), Systematic (“Tsunamy”/”Milk”), Boxer Recordings (“Anatome EP Vol.1”) ter Southern Fried Records (“The Cat” / “The Kitten”). Njegovi komadi so naleteli na obilo podpore pri velikih svetovnih DJ-ih in še vedno pustošijo po plesiščih in lestvicah, deležni pa so tudi odličnih kritik v medijih.\n\nToda do konca leta je še precej časa ... in med produciranjem komadov za svoj prvi album in za mnoge koncerte po svetu je Paolo pripravil še nekaj komadov, ki bodo izdani še pred zaključkom leta, kot tudi remixe za imena, kot so Josh Gabriel in The Droyds [za najpomembnejšo italijansko založbo dance glasbe Rebirth]...\n\nSicer pa je glasbo, ki jo proizvaja DUSTY KID, nemogoče zajeti v eno samo zvrst ... Gre za nekakšen eklektični tehno z vplivi 80ih, obrzdan z acid housom ter začinjen z minimalizmom.\n\nTHELUCKYONE\n\nDJ iz okolice Ljubljane se je z elektronsko glasbo srečal v sredini 90-tih let ob poslušanju Paul Van Dyka, Johna Digweeda, Sashe in drugih. Z aktivnim DJ-anjem se je pričel ukvarjati v začetku srednje šole in kmalu se je začel udeleževati raznih tekmovanj in natečajev. Odzivi so bili odlični in dobil je svojo oddajo 'Diary of Musical Thoughts' na znanem internetnem radiu TribalMixes. Nastopil je tudi v legendarni oddaji 'Oslo Nights' z enournim glasbenim setom. Kmalu za tem je sledilo prvo gostovanje v tujini (Makedonija), v sklopu svetovne turneje 'TribalMixes Live Shows' pa se mu nasmiha še več takšnih gostovanj. \n\nNjegov slog je predvsem in nujno melodičen, ki pride do izraza v eksperimentalnih deep, tech in progressive house vodah. Decembra 2011 je na prošnjo romunskega DJ-a in producenta Cristiana Padurara naredil tudi kompilacijo za njegovo založbo 'The Remix Label', ki je na voljo v vseh večjih internetnih 'trgovinah'. Pred nekaj meseci je začel tudi z lastno produkcijo in njegov cilj je, da bi našel svoj 'jaz' v glasbi, ki ga tako navdušuje.\n\nBLACK ABSYNTH\n\nBlack Absynth je projekt slovenskega producenta in DJ-a Iana Greena ter Grege Strikerja, ki slovenski elektronski glasbeni sceni s samosvojim stilom vrtenja in izborom komadov daje novo širino. Slovenski publiki predstavljata pri nas še skoraj nepoznano zvrst, progressive house, ki se odlično vklopi tako na house kot na techno dogodkih. Njuni seti so sestavljeni iz ritmičnih in melodičnih konstrukcij, ki jih pri nas še nismo vajeni. Skupaj z mitom o absinthu, zelo znani alkoholni pijači, publiko popeljeta v svoj svet, kjer se lahko znebijo negativne energije in se prepustijo hedonističnemu uživanju. Dvojec je tudi del Ianovega multimedijskega kolektiva/založbe Chakra, kjer skupaj z ostalimi tvori energično zgodbo ljubezni do ustvarjanja in širjenja pozitivne energije, prav tako pa sta Black Absynth tudi del ekipe Vintage Events, ki nam bo v družbi izjemnega Dusty Kida gotovo pripravila nepozabno lentovsko soboto.\n\nPISTACHIHO'S PROJECT\n\nKlen-Art\n\nDavid Klenar, med ljubitelji elektronike poznan kot Daweed oziroma še bolj kot Klen-Art, je eden ključnih ustvarjalcev slovenske "new school" generacije, ki dviga plesišča na noge s svojim progresivnim zvokom in inovativnimi elementi. Prepoznavni znak Klen-artovih nastopov so hibridni zvok, robat visokooktanski tech-house in kreativne vizualije, kar bo ob cinefilskem platnu v Udarniku gotovo pričaralo edinstveno elektronsko izkušnjo. \n\nKlen-Art je tudi eden od ustanoviteljev novega konteksta elektronskih zabav, na primer Eletric skoni ali Secret Garden, uspešno sodeluje z italijansko založbo Shout Records, pred kratkim pa je postal tudi rezident organizacije Vintage, v okviru katere je svojo ustvarjalno žilico združil s še enim glasbenikom po duši in srcu, velikim ljubiteljem moderne tehnike in privrženecem inovativnosti ter podzemnih bitov - Deycom. \n\nDeyco\n\nNotne zapise spozna še preden mu je 8 let, glasbena šola mu tako da osnovo, ljubezen do glasbe pa inspiracijo. Že v najstniških letih postane njegova druga ljubezen nekomercialna elektronska glasba, pri 15 letih pa prične počitniško delo na radijski postaji, kjer se mu kot tonskemu tehniku in producentu odpre popolnoma nov svet. Njegovo vodilo od takrat je, iz elektronske glasbe narediti umetnost in z zvokom pričarati mavrico občutij.. \n\nPrelivanje eksotičnih melodij, s pridihom svežine ob trdih basih in tehnična dovršenost, je tisto kar da njegovim setom edinstvenost, publiki pa željo po gibanju, užitek ob plesu. Leto 2011 bo v njegovi karieri zagotovo ostalo zapisano z velikimi črkami, saj je pri 22-ih letih naredil prvi preboj v tujino in je najprej v aprilu, potem pa še v avgustu znorel publiko na sredozemski Malti, kamor se zagotovo še vrača. Konec leta 2011 je bil zanj tudi produkcijsko uspešen, saj je končal komad Double Rainbow. V januarju 2012 pa še komad Naughty Girl, katerega že lahko zasledite v nekaterih mixih. Odlično se znajde tudi kot organizator večjih zabav pod okriljem organizacije Dinamika, s katero je v minulem letu v Celju gostil Valentina Kanzyanija. Trenutno ga lahko spremljate tudi kot rezidenta elektronskih dogodkov "FutureDisco" v klubu Casablanca Celje in člana organizacije After8. \n\nBENJAMIN SHOCK \n\nNjegovi začetki segajo v leto 1998, ko so mu še kot najstniku odprli vrata radia Tartini. Tam je dobil možnost učenja na kakovostni avdio opremi, ki si je takrat sam ni mogel privoščiti. Kmalu za tem je postal pomemben del ekipe in ob tem počasi tudi nepogrešljiv glasbeni producent in DJ elektronske scene na Obali. Znan je po zelo energičnih setih, ki jih začini s tehnično dovršenim scratch-anjem, še dodatno vrednost pa jim daje z zelo zahtevnim okusom za glasbo. Njegov slog je mešanica jackin' in tech housa, ki po pravilu temelji na pozitivnih vibracijah funka in jazza, za tokratni nastop na Festivalu Lent pa pripravlja poseben tehno set, ki ga doslej še ni bilo mogoče slišati.\n\nMALEK \n\nMalek je že vrsto let na domači in tuji sceni. Doslej je svojo glasbo izdajal pri različnih tujih založbah, trenutno pa sodeluje s švedsko Enter Label, kjer je lani izdal album Solid Ground. Njegove sete in komade zaznamuje ambivalentnost udarnih ritmov in prefinjenih melodij, njegov elektronski glasbeni repertoar pa sega od minimala do techna in tech-housa. V svet glasbe ga je že v otroških letih popeljal oče, ki je imel od nekdaj poseben, avdiofilski odnos do glasbe in je med drugim strastni zbiratelj plošč glasbenih ustvarjalcev iz 80-ih. Zato se je Malek najprej podal v svet roka in skupaj s prijatelji ustanovil punk rok band, kjer se je naučil igrati kitaro, bas kitaro in ustvarjati hitre ritme na bobnih. Po petih letih igranja so posneli album, ki se je prodajal celo na Japonskem.\n\nPotem se je zgodilo nekaj nepričakovanega. Prijatelj ga je peljal na tehno party, ki mu je odprl popolnoma nove glasbene perspektive. Digitalno ustvarjanje glasbe ga je prevzelo in njegov instrument je postal računalnik, počasi pa je začel urejati tudi lasten studio. Kot veliko DJ-jev iz tega obdobja, se je najprej vrgel v tehno, nato pa postopoma preklopil na bolj globoke in blage tone minimala. S svojimi prijatelji je odprl podjetje Material Touch, ki redno sodeluje s številnimi slovenskimi DJ-ji ter nastopa doma ter v tujini.\n\nIMMORTAL\n\nDenis Lederhas se je z elektronsko glasbo spoznal ob koncu devetdesetih let, v zlatih časih tehna in bilo je le vprašanje časa, kdaj bo prevzela njegov vsakdan. Ob prvih gramofonskih užitkih je v njegovih setih začela prevladovati house glasba, za katero sam pravi, da je glasba za dušo, plesne elemente pa so dodajali funky in latino elektronski ritmi in melodije, začinjeni s saksofonom in ženskim vokalom ter inspiracijo iz širokega spektra lounga in funka.\n\nPo skoraj desetletju je čas naredil svoje in začela ga je zanimati nova digitalna tehnologija. Kot študent elektrotehnike je imel neposreden vpogled v delovanje novih tehnologij, ki so se takrat še prebijale na površje, s svojim znanjem pa je tako počasi začel ustvarjati svojevrsten način vrtenja glasbe, ki spodbija marsikatere, desetletja veljavne temelje DJ-stva. Tako se nam na raznih dogodkih, predvsem po slovenskih klubih in festivalih, predstavlja s projektom Immortal Tune, ki temelji na ideji prestavljanja mej med stili in tehnikami vrtenja elektronske glasbe.\n\nLUKE MARCUS\n\nMariborčan Marko Lük je glasboholik, ki se je v svojem 26-letnem življenju preizkusil že v marsičem - od vodenja založbe, organizacije kulturnih, literarnih, ekoloških, študentskih in zabavnih dogodkov do nastopov na festivalih elektronske in eksperimentalne glasbe ter produciranja glasbe za svoje sete, zvočne knjige, pravljice, spremljavo poezije itd. Vodi tudi prvo trgovino z rabljenimi vinilnimi ploščami v Mariboru, ki je stacionirana prav na prizorišču Creative Undergrounda v Udarniku. Pomagal je pri mnogih projektih drugih organizatorjev in producentov, kar počne s strastjo, zagnanostjo in užitkom, saj verjame, da je možno s pozitivno energijo polepšati dan sebi in drugim. Vsak njegov projekt praviloma temelji na nekomercialnosti in kakovosti, s čimer poskuša odpreti nove načine razmišljanja in ljudi naučiti bolj kritičnega odnosa do glasbe in kulture nasploh.Je vodja DJ ekipe Alphawave, ki že vrsto let z glasbenimi dogodki v Mariboru in okolici skrbi za bolj živahno in kakovostno elektronsko sceno. Njegova produkcija ni stilsko omejena in sega od dinamičnega in trdega tehna do chill outa in eksperimentala, saj inspiracijo črpa iz vseh možnih stilov sodobne glasbe. Zaradi »okuženosti« z energično elektroniko, ki se ga drži že od začetka tisočletja, se je zavezal, da bo zvesto skrbel za plesne užitke elektroničarjev in ljubiteljev dobre volje po Sloveniji in okolici.\n\nBENCH\n\nBenjamin Rok Kraševec, DJ Bench, prihaja iz Kranja in se z glasbo ukvarja že vrsto let, z elektronsko glasbo in vrtenjem na gramofone pa približno šest let. Je idejni vodja skupine Volume iz Kranja, ki prireja elektronske dogodke Into the Dark in skrbi za širjenje kvalitetne tehno glasbe širom Slovenije. Ima zelo specifičen stil, mešanico dark/birmingham/dub techna, vrti izključno vinilke, svojo bogato zbirko pa s svežo glasbo redno dopolnjuje in tako na vsakem nastopu poskrbi za edinstveno izkušnjo. Ukvarja se tudi s produkcijo, ki jo redno izdaja pri slovenskih založbah, kot so: Insulated room rec., Rauf rec., Worker's salvation rec. Letos je izdal tudi EP pri ameriški založbi Capital Techno Recordings. LOCATION:Mladinin oder X Creative Underground ORGANIZER;CN="ŠTUDENTSKI SERVIS MARIBOR": END:VEVENT END:VCALENDAR